2023. július 12.

Torrent trackerek

Bizonyára te is regisztráltál már torrenttrackeren. Vannak újak, ahol ingyér lehet regisztrálni, vannak ahol esemessel lehet regisztrálni, vannak ahol meghívó kell a regisztrációhoz. Hogy jobbak-e a nagy torrent trackerek mint a kicsik azt nem tudom. Azt viszont tudom, hogy a Beload, azaz Moobs trackeren 3 évig voltam fenn és töröltek. Töröltek indok nélkül. Az arányomra nem volt panasz, mert 1.500 fölött voltam végig. Irtam a supportnak, de a fülük botját sem billegették. Nem válaszoltak. Jelenleg a Teracod és a Bit-tos trackeren vagyok fönn. Ezek kisebb fajta torrent trackerek, de eddig meg vagyok velük elégedve. A beloadról annyit, hogy nagyot csalódtam bennük, mert 3 éves regisztrációmat egy gombnyomással, indok nélkül törölték. Kezdem utálni az összes Torrent trackert, még a végén fölhagyok az efféle közösségi oldalak látogatásával, énvelem ne szórakozzanak, hogy a szabályok betartása mellet kitörölnek és kész...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése