2009. december 12.

Szabad regisztráció a teracod.hu-n

A teracod torrent tracker 15.-én töröli a temérdek felhasználót, ezért elindítja a szabad regisztrációt. ha egy jól menő torrent trackerre akarsz regisztrálni akkora következő időpontban keresdd fel a teracod regisztrációs lapját.

December 12.-én 00:00-tól 23:00-ig freereg lesz oldalunkon, regisztrálni a teracod-n keresztül lehet. (duplareget szűrjük, csalás esetén az összes account törlésre kerül)

December 12.-től 2010. január 2-ig freeleech. Ez idő alatt a tracker nem számolja a letöltést, csak a feltöltést. (A peer listában láthatod a letöltött adatmennyiséged, de az accountodhoz csak a feltöltött adatmennyiség lesz hozzáírva) 

December 23.-tól 2010. január 2-ig minden torrent dupla up, azaz a feltöltött adatmennyiséged duplája íródik jóvá az accountodhoz. 

December 24-,25-,26.-án véletlenszerű időpontokban a bónuszpontok beváltásakor a pontok felét fogja csak a rendszer elszámolni (amikor aktuális, a 'Pontok' menüpontban látni fogjátok) 

December 7.-től December 31. éjfélig a 'Támogatás' menüpontban található pontszámok, feltöltés -mennyiségek kétszerese íródik jóvá, és a lejárati idő is duplázódik.

24 megjegyzés:

  1. üdv midekinek valakinek nics torrent meghivója nagyón kéne aki túd küldeni ere email cimre külgye catalina111@citromail.hu midekinek köszike

    VálaszTörlés
  2. Ment a teracod meghívó. Jó oldal, ajánlom.

    VálaszTörlés
  3. Üdv!
    Nekem tudna valaki küldeni egy meghívót?Fontos lenne, mert nagyon gyenge oldalakról töltök és úgyhallottam hogy ez jó.
    Ha valaki tud segíteni az a belgasfiu27@freemail.hu-címre tudja küldeni.
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  4. sziasztok ..ha valaki tud küldeni meghivot megköszönném..
    hieronimus@freemail.hu

    VálaszTörlés
  5. hello ha valaki lene ojan aki küldene nekem egy meg hivol szivesen lenek feltöltö ha mas oldalak ra fföl töltök 1-2 tb akor ide istöltenek nekem ez a hobim nole yes fel töltes: misipaszab@hotmail.com

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    szükségem lenne egy beload vagy nCORE Meghívóra sajnos nekem nincsen de ha valaki küldene nagyoon meg köszönném
    laci_66@citromail.hu

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!
    Én kezdettől tag vagyok a teracodon. Eddig meg voltam elégedve. Sajnos újra kellett telepíteni a gépet, így újra be kellett jelentkeznem. De sajna a jelszavamra nem emlékszem. Hiába kérek új jelszót,állítólag el van küldve az email címre, de még sem kapom meg. Tudnátok segíteni, hogy mi a teendő? Jó lenne, ha újra sekerülne belépni az oldalra. Kösz.
    csillam03@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  8. sziasztok!
    nekem szintén az a gondom,hogy elfelejtettem a jelszavamat,és nem tudok belépni az oldalra.tudnátok segiteni,hogy mit lehetne csinálni?én is kértem jelszoemlékeztetőt,de a mai napig nem kaptam.légyszi,ha tudtok segitsetek!!judit0930@citromail.hu előre is köszi!!

    VálaszTörlés
  9. sziasztok,ha valaki tudna küldeni teracod meghivót megköszönném.
    dankosz79@gmail.com
    ha tudok cserébe szerzek mást ha kell.köszi

    VálaszTörlés
  10. Hali!
    Nekem is szükségem lenne teracod meghvóra. Aki megszán légyszi ide küldje: vegetto17@gmail.com
    Az arányommal nem lesz gond seed szerverrel töltök.

    VálaszTörlés
  11. Üdv mindenkinek!

    Tudna nekem is küldeni egy Teracod meghívót?
    Nagyon hálás lennék érte :)

    E-mail: ko-ge@enternet.hu

    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok nekem is haverom mutatta az oldalt nagyon jó és teccik :D ha tudna valaki kuldeni erre az email címre akkor boldog lennék 'Jobb adni mint kapni' :D email: oscargutierrezrubio@citromail.hu

    VálaszTörlés
  13. Üdv. Nekem is kéne egy olyan meghívó. Cserébe esetleg van ztracker, v transfer, estleg beload.
    Email: layzi@freemail.hu

    VálaszTörlés
  14. Halli Nem lenne valakinek egy meghívója??
    Cserébe én is tudnék küldeni Z-tracker, Dangerous, Dark Angeles meghívót.
    tucsokpocs@yahoo.com

    VálaszTörlés
  15. sziasztok ha van valaki aki tud segiteni kerem segitsen egy jo torrent meghivot szeretnek ahol sok a rajzfilm is elore is koszonom.
    mail: saca35@freemail.hu

    VálaszTörlés
  16. sziasztok ha valaki tudna küldeni meghívót esetleg annak nagyon szépen megköszönöm, mert imádok filmeket nézni! ezer kösz
    email:eszter.b03@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. sziasztok.tudna valaki teracod meghívót küldeni?email:andi.880321@hotmail.com

    VálaszTörlés
  18. sziasztok ha lenne egy meghívótok egy jobb torrent oldalra annak nagyon örülnék-köszönöm-tuareg4000@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Üdv! Valaki tud küldeni "Teracod" meghívót?
    Erre az emailre:csukas-martin12@hotmail.com
    Ha tud valaki küldjön légyszíves.
    Előre is köszönöm. :D

    VálaszTörlés
  20. Teracod meghivot kernek cserebe tudok adni bigtorrent vagy beload meghivot.elore is koszontem,e-mail: macilaci1981@yahoo.com

    VálaszTörlés
  21. hali! valaki tudna küldeni meghívót a Teracod-ra?
    erre a címre kérném: darvasy@gmail.com
    előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  22. NEM TUDOK BELÉPNI SEHOGY A TERACODRA JELSZÓ EMLÉKEZTETŐVEL SEM ?
    PEDIG MINDENT JOL IRTAM BE SEGITENE VALAKI?SZERTTEM A TERACOD OLDALT HASZNÁT VETTEM HIÁNYZIK
    papa36361@freemail.hu kössz elöre is

    VálaszTörlés
  23. Kérdésem az, hogy miért van ez a körbe-körbe járás - értelmetlenül. A jelszavammal nem tudok belépni - az újonnan küldöttek pedig RÖHEJESEN szarok! Miért szünt meg a hozzáférésem?
    A felkínált kapcsolatok nem működnek. Kinek jó ez?
    Tisztelettel várom, ha tényleg érdemben válaszolnak.
    komissarlajos

    VálaszTörlés
  24. valaki légyszi küldj egy meghivót beteg fiamnak lenne köszönöm..

    VálaszTörlés